جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک
جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک را در این وبگاه جستجو نمایید
نگاهی به زندگی حرفه ای گروه سون
ن : بنیتا ت : سه شنبه 27 آبان 1399 ز : 13:20 | +

سِوِن (7)، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن را امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی تشکیل می دهند. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد. اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت، دورهمی و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگی شکل گرفتن گروهشان می گویند :ما قبل از آنکه تحت نام گروه هفت شروع به کار کنیم، مدت زیادی با هم دوست بودیم. هر کدام به شکلی جداگانه با سایر بچه های عرصه موسیقی همکاری می کردیم و گاهی هم با یکدیگر در کارهای مشترکی حضور داشتیم. 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی, بیوگرافی خوانندگان, بیوگرافی آرش قنادی, بیوگرافی امیر قنادی, بیوگرافی کیارش پوزشی, سن اعضای گروه سون, نسبت اعضای گروه سون,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


چرا فروشگاه اینترنتی ارزان شیک فام
ن : بنیتا ت : سه شنبه 27 آبان 1399 ز : 13:13 | +

شیک فام به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق که با عرضه محصولات بهداشتی، آرایشی و پیرایشی توانسته قدم محکمی در عرصه ارائه کالا های این حوزه در بین فروشگاه های آنلاین بردار. این نوید را به شما می دهد که تمامی محصولات را با بهترین قیمت، گارانتی کیفیت اروجینال و همین طور اعتماد سازی حداکثری را در اختیارتان قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
ادامه ی مطلب
.:: ::.


نگاه تخصصی تاسیسات دات کام به انواع داکت اسپلیت گرین و کشور سازنده آن
ن : بنیتا ت : جمعه 16 آبان 1399 ز : 1:10 | +

داکت اسپلیت گرین و کشور سازنده آن ممکن است یکی از سؤالات اصلی مشتریان این مارک باشد که می‌خواهند در مورد مارک گرین  بیشتر بدانند، ما در زیر به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی درگیر طراحی و ساخت داکت اسپلیت هستند و سالانه میلیون‌ها دستگاه تولید و بازاریابی می‌کنند.

داکت اسپلیت گرین با استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد، این محصول را در بازار رقابتی در رأس بازارهای پرفروش قرار داده است. داکت اسپلیت گرین  در همه مدل‌ها حدود یک دهه است که در بازار ایران وجود دارد و به دلیل قدرت خنک کنندگی بالا، توانسته درصد قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. استفاده از فناوری‌های انحصاری مانند کیت‌های اینورتر در دستگاه، مصرف برق را به حداقل رسانده است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
ادامه ی مطلب
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by hamedan-music-electronic
This Template By Theme-Designer.Com